Aquest tràmit serveix per a presentar una reclamació davant el vostre organisme de consum, quan heu demanat a una empresa o a una persona empresària la reparació d’un dany i no heu obtingut una resposta satisfactòria dins del termini de 30 dies.
És imprescindible que primer reclameu a l’empresa amb la qual heu tingut el problema, per qualsevol canal que us permeti conservar-ne una prova (fulls oficials de reclamació, formulari web, correu electrònic, trucada amb un número d’incidència, etc.).
Si no rebeu resposta de l’empresa, en el termini màxim d’un mes, o bé la resposta que us dona no la considereu satisfactòria, podeu presentar la reclamació a la vostra oficina de consum o bé a l'Agència Catalana del Consum (d'acord amb el principi de proximitat, remetran la vostra reclamació al servei públic de consum municipal o comarcal corresponent).
Tramitació presencial
Oficines Municipals d'Atenció Ciutadana (OMAC)Consulteu adreces i horaris al següent enllaç:www.tarragona.cat/lajuntament/tramits-i-serveis/atencio-ciutadana/omac
Tramitació telemàtica
A través d'aquest tràmit i amb signatura electrònica. La tramitació telemàtica és obligatòria per relacionar-se amb l'Administració per a les persones jurídiques, entitats i demés subjectes previstos a l'article 14 de la Llei 39/2015.
OMIC
Ajuntament de Tarragona
OMICAdreça: Plaça de la Font, 1Adreça electrònica: omic@tarragona.catTelèfon: 977 296 119
Horari d'atenció telefònica: de dilluns a divendres de 10 h a 13 h.Més informació al web municipal.
Full oficial de queixa/reclamació/denúncia - Hoja oficial de queja/reclamación/denuncia